Tjejlunch!

img_0839 (MMS)

Idag hade Linn ett ärende i Farsta så vi passade på att käka lunch! Mysigt! Vi möttes upp i Farsta Strand och åt varsin Farsta Strandsmacka! Klassikern! :) Sen visade jag henne mitt jobb! Det behövs lite dambesök ibland, det e så gubbigt på jobbet! :) Fast blommorna jag köpte för ett tag sedan lever faktiskt. Jag har lyckats lura grabbarna på jobbet att jag e lite tjejig! Hemma har vi precis fått köpa nya! :) Men baka kommer jag ALDRIG börja göra! det får bli ballerinakakor i fortsättningen också när jag ska smöra lite! Appropå kakor! Imorgon har jag precis jobbat 3 år!!!! Det måste nog firas!!!! Bäst att sätta på ugnen och ta fram förklädet.....skoja bara! :) Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0