Sommaren 1994

img_2491 (MMS)

Sitter och softar med en kopp te medan barnen leker med sitt nya lego och Atte målar dörrar. hittade en bit choklad i skafferiet också! :) Fredagsmys! Jag lyssnar på en av mina favoritskivor! Har så många minnen till denna skiva. Sommaren 1994 va en av de bästa! :) Denna vecka har verkligen varit fullproppad med saker! Två konferenser med middagar, föreläsning på Autismcenter och så har Atte repat och grannen fixat klart i sovrummet! :) På ett sätt va det bra att Svante blev förkyld så Atte kunde va hemma och komma ifatt lite med det vanliga livet.... Ni vet.... Tvätthögar och sånt! :) Helgen blir ganska lugn. Imorgon ska vi gå till skolan allihop för det är öppet hus! Kul! :) Sen ska Atte ur på kvällen men jag ska bara softa och va hemma. Skönt! Men på söndag ska jag till stan-stan och fika! Det e kul att åka in till city ibland, annars hänger man ju mest på söder. Åh va jag gillar den här skivan.... Nu längtar jag ännu mer till sommaren!!!!! :) Tudiluu


Kommentarer
Postat av: Atte.

Jag hann med otroligt mycket idag, ibland ere bra med vab, jag är klart värd en utekväll imorrn! Puss.

2011-01-28 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0