Kalas x 2

img_9282 (MMS)

Idag e jag trött.... Tur att det va barnkalas så att jag fick i mig ordentligt med kaffe! Annars hade jag nog sovit vid det här laget! Jag och Svante var hos hans klasskompis som fyllde 7 år. Tårtan va en riktig hit eftersom det va glass, maränger och chokladsås på ett jättestort fat! Svante va överlycklig!!! :) Godispåsarna va dock inte godkända.... Ingen mjölkchoklad.... Svante va på uselt humör när vi åkte hem. HUR KUNDE DOM!!!!???? Inte en enda chokladbit...... Som tur var gick det över när vi kom hem! :) Igår blev det en toppenkväll! Svantes Elin va här och vi käkade och drack vin och spelade en massa bra musik! :) Atte fick knappt röra datorn! Ha ha ha! Imorse när jag städade i köket visade det sig att vinboxen va tom.... Vi hade slurpat i oss hela!!! Sjukt trevlig kväll! Fler såna, tack! :) Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0