Varning för barn!!!!!!!

img_7254 (MMS)

Igår ringde grannarna och ville att grabbarna skulle komma över! Det betydde att vi fick några timmar utan barn. Atte åkte till Fredells för att köpa en planka och dumpade mig i Sickla under tiden. Skönt att slippa Fredells.... Jag va där ca 45 minuter men hann med ganska mycket iallafall. Självklart hittade jag en helt fantastisk väska i mjukt skinn men jag höll mig... Den va inte riktigt i min prisklass för spontanköp.... Trots rea.... Däremot köpte jag en knallrosa almanacka, pennor och en massa söta klistermärken! :) Det måste ju bara bli ett bra år med en sån almanacka! :) Sen hände nåt märkligt! En liten kille frågade mig om vägen till nån konstigt ställe... Han va jättegullig så jag pratade lite med honom. Men när han sa att stället låg i Afrika och han undrade vilket håll han skulle gå... Då började jag fatta att nåt va skumt. När vi hade sagt Hej då så kom en tjej springande mot mig och sa att de hade filmat oss när vi pratade. Det va DOLDA KAMERAN! Kamerakillen höll på att kissa på sig av skratt när jag kom! :) Programmet kommer visas i TV3 vecka 9. Jag tror det skulle heta " Varning för barn" eller nåt liknande! :) Ha ha ha! Idag blir det 40-års kalas hemma hos en gammal klasskompis från KTH. Ska bli kul men det e tur att Svante har sitt DS. Annars hade det aldrig funkat! Nu känns det helt ok att åk dit. Kanske tar vi med lite lego också så är grabbarna sysselsatta och vi får snacka med Daniel. Tudiluu


Kommentarer
Postat av: Denice

Grymt kul det där med dolda kameran, hahahaha.. Det får man ju inte missa!! ;-)



Skitsnygg almanacka oxå fär den delen! Jag har en redan men vill ha en till, en större och SNYGGARE. Å din var ju riktigt snygg! ;-)



Ha det så trevligt på festen, vi hörs och ses <3



Kram!!

2011-01-08 @ 19:01:36
Postat av: elin

hahah dold kameran gud va skoj=)måste ses

2011-01-09 @ 18:24:16
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0