Gott Nytt År (igen)

img_1009 (MMS)

Eftersom jag varit sjuk sedan nyårsafton så bestämmer jag att mitt nya år börjar idag!!! För nu e jag FRISK! :) Va hos doktorn idag och allt såg bra ut så jag behöver inte komma tillbaka! Bara äta penicillin såklart! Känns underbart för fy fan va jobbigt det har varit med den här jäkla bölden.... Nä, nu e det ett nytt år som kommer bli mycket bättre än det förra. Redan nu fylls almanackan av en massa roliga grejer! :) 40-årskalas, The Baboon Show, kompisträff i Älta, teater, det snackas om LONDON och i år ska jag ha stoooor födelsedagsfest!!! Det va alldeles för längesen! Känner på mig att det kommer bli ett bra år! :) Nu ska jag bara försöka ta mig ur den här soffan jag legat och slöat i senaste dagarna!!!! Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0