Nu är (nog) det värsta över

img_0683 (MMS)

Ni har jag varit på Karolinska igen, denna gång i Huddinge. Det kändes bra för där känner jag mig hemma efter alla besök hos bästa Dr Palmblad som är min läkare på hematologen. Och när jag låg där i 1,5 vecka för exakt 3 år sedan.... Nu har jag iallafall varit där och tömt bölden igen... Jag va skitnervös för det är verkligen inte roligt... Men det va inte lika fruktansvärt idag. Jag hoppade över bedövningssprutorna som gör jäkligt ont att lägga, jag tog bara bedövningsspray i gommen. Läkaren va jättebra så det gick ganska snabbt... Jag fick fler starka värktabletter utskrivna också, känns tryggt att ha i skåpet! Och så sprang jag förbi pressbyrån för lite belöning också! Skvallertidning, lakrits och choklad!!! Nu ska här firas!!!! :) Men imorrn ska jag dit igen.... Puuuuh..... Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0