Nyårsdagar e skitdagar!

img_7386 (MMS)

När man står där på nyårsafton tänker jag alltid att net nya året ska bli bättre än det gamla... Men i min familj händer det ALLTID nåt dumt på nyårsdagen, första dagen på nya året.... Vi brukar tillbringa den dagen på akuten. Det har varit framtänder som ska röntgas, klent blod eller som i år halsböld.... Hur fan låter det förresten..... Halsböld! Skitäckligt.... Jag har ju haft lite ont i halsen under veckan. Detta försökte jag bota med Whiskey hos grannen i tisdags... Tydligen funkade det inte för igår fick vi åka till akuten. Nu knaprar jag penicillin och starka värktabletter och har återbesök senare idag. Jag ser INTE fram emot det besöket.... Men det skulle va kul om man kunde prata igen... Halsen e så svullen att jag inte kan det nu.... Åt snabbmakaroner med ketchup till lunch... Usch, fy faan..... Jag tycker faktiskt synd om mig själv! Fy faan va det gör ont....kan bara gissa hur ont det kommer göra efter besöket på Karolinska.... Uuuuuuhhhhhhh........ :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jobbigt stackare

kram

2011-01-02 @ 15:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0