GÄÄÄÄÄSP.....

img_9857 (MMS)

Hugo har vaknat och det va min tur att gå upp... Nu ligger vi i soffan och kollar Bolibompa.... Shit va trött jag är.... Idag ska vi ta det ganska lugnt. Det enda på schemat är att åka till centrum och klippa grabbarna. Håret börjar bli trassligt och det blir gnäll på morgonen när man måste borsta. Det ska bli skönt! Igår va vi hos Cardonas! Det va jättekul! Det bjöds på spagetti och köttfärssås (jag fick vego) med sallad och vitlöksbröd. SÅ GOTT!!! Underbart att träffa hela gänget hårdrock. Om jag räknar rätt va vi 9 vuxna och 9 barn, full rulle! :) Och vilken inspiration jag fick! Noni har gjort så fint i barnens rum!!! Ååååhhhhh jag villl också!!! Det börjar verkligen bli dags att fixa fint i Svantes rum! Skönt att han e nöjd fortfarande...måste spara lite pengar! Nä nu e jag nog redo för frukost! MUMS! Tudiluu


Kommentarer
Postat av: Noni

Va kul att du tyckte att ungarnas rum var fina :) inredning e ju Såå kul :)

2011-01-07 @ 20:43:16
Postat av: Denice

Ja, det var riktigt riktigt trevligt att ses:))



Tyckte barnens rum också var grymt inredda!! Fattar inte hur jag själv ska göra med våra, får inte ihop det och det är saker ÖVERALLT!!! Bra jobbat Noni;-)



Imorgon är det du som får sovmorgon;-)



Kramar!!

2011-01-07 @ 21:49:25
Postat av: Ellinor

Jag och Denice kanske kan få inredningdkurs hos dig Noni! :)



Eller iallafall få några råd nästa gång du är här!



Kram!

2011-01-08 @ 11:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0