Tandis!

img_3432 (MMS)

Idag va jag hos tandläkaren. Jag har bara haft två hål i tänderna under hela mitt liv. Inga hål idag heller! Och eftersom jag inte varit där på 2,5 år så fick jag 300kr rabatt! :) Shit va glad man kan bli när man bara behöver betala 350 kr istället för 650kr! Nu kan jag köpa mig nåt skoj för 300 kr eftersom jag varit så duktig och borstat tänderna! :) Jag har borstat så mycket att tänderna va alldeles blanka.... Och om man borstar så mycket så kan man borsta bort det vita... Och då blir tänderna gula.... Hmmm..... Så om jag ska få vitare tänder ska jag borsta tänderna mindre.... Luktade inte tandläkaren lite alkohol...? Man kan ju undra! Ha ha ha! :) Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0