Baby boom!

img_6603 (MMS)

Idag kom det ännu en liten kille! :) Det va den tredje killen på en vecka! Och snart kommer det en till men det kan dröja ännu några veckor. Det vore ju kul om han också kommer snart! Det blir ingen frossa i rosa kläder för mig! Annars e det ju kul när andra får flickor så man får köpa lite tjejgrejer! :) Nä, det verkar bli ett grabbår! :) Idag va jag nästan ensam på jobbet. Lugnt och skönt och radion på hög volym! Och det ringde knappt! :) Jag fick massor gjort! :) Härligt! Det va inte lika kul att gå hem i snöstorm!!! Jag hade ju kjol också.... Inte direkt vinterklädd.... Tur att man har nära hem! :) Ikväll blir det fransk film! :) Måste måste måste hålla mig vaken vid nattningen! Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0