Fy faan för snoriga barn....

img_6179 (MMS)

Vi ligger alla tre i soffan framför Bolimompa-TVn, kl 6.10.....Fast vi skulle kunnat haft sovmorgon..... Barn 1: -Host Host... Jag: -Vill du ha vatten? Barn 1: Jaaaaaaaa Jag hämtar vatten. Barn 2: Aaaaaaaatjoooooo..... (snoret sprutar) JAG E SNOOOOOORIG!!!!!! Jag torkar. Barn 2: MEEEERA SNOOOOR!!!!! Jag torkar. Barn 1: AKTA MAMMA, JAG SER I TE TVN!!!! Jag: - Jag måste ju torka Hugos näsa... Barn 2: Mamma, hämta min gossing!!!! Jag hämtar. Barn 1: Aaaaaaatjooooo!!!!!! (snoret sprutar, landar på täcket) Barn 1: AAAAAAAAHHHHHHHHH, HJÄÄÄÄÄÄÄLP!!!! Jag torkar. Barn 2: JAG VILL HA MIN GOSING OCH DU SKA HÄMTA!!!! Barn 1: VAR E MIN OBOY????!!!!! Här nånstans börjar jag drömma mig bort att jag är en prinsessa på ett slott med 100 betjänter och en stor drake utanför som beskyddar mig mot onda små barn.... Eller att jag bor i New York högt upp i en skyskrapa med fin utsikt, är miljonär och shoppar handväskor hela dagarna..... Barn 1: MAMMA!!!!!!! VAR E MIN OBOY!!!!!! Jag: - Den står framför dig på bordet..... Barn 2: JAG E SNOOOOOORIG!!!!!! Puuuuuh.....


Kommentarer
Postat av: noni

andas räkna till tio hjälper inte det, lås in dig på toaletten ;-)

2011-02-22 @ 07:43:30
Postat av: Elli

Tack Noni! :)

2011-02-22 @ 08:09:03
Postat av: Grannen Sofia

Ha ha, stackare!

2011-02-22 @ 16:55:22
Postat av: Atte

Jag räknade till tio idag, det hjälpte inte, jag gick ner och skrek i min skinnpaj, den dämpar ljud asbra.

2011-02-23 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0