Snö

img_9727 (MMS)

Nu ligger snön kvar på marken! Jag hatar egentligen vintern men just idag är det bra med snö. Då är det lättare att övertala Svante att ha varma skor! Han tycker inte att det e kallt om det inte är snö! Hoppas vi får på honom de fina nya skorna! :) Jag fick läsa min tidning igår! :) Svante och Hugo lekte jättefint med varandra. Fantasin flödade och jag fick sitta i lugn och ro med min tidning! Men eftersom Hugo sov en lång stund när vi kom hem från dagis va han sjukt pigg (och glad) när jag skulle natta Svante. Det va svårt att va tyst i flera minuter när man har massor att berätta! :) Men Svante somnade till slut och då läste jag och Hugo saga och hade jättemysigt! Tyvärr somnade jag alldeles för tidigt...jag som ville läsa mer i tidningen.... Nu är det frukostdags! :) Tudiluu


Kommentarer
Postat av: Noni

vad var det för tidning då? :-)

2010-11-18 @ 07:07:09
Postat av: Elli

Det va Elle! Kolla bilden i inlägget innan. Ha en bra dag Noni!!! :) Kraaaaam!!!

2010-11-18 @ 07:31:11
Postat av: Demonia

Jag fick nya Elle igår, man kanske skulle slänga sig i soffan en sväng! Kram

2010-11-18 @ 09:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0