Så va det dags igen!

img_8226 (MMS)

Snart e det jul!!! Ja!!! Det e sant! Även om det känns som att sommarsemestern precis slutat är det faktiskt snart jul! Nästa vecka börjar december och den månaden tar ju alltid slut väldigt fort. Sen är det år 2011..... Undrans vad som händer då.... Idag fortsatte jag uppiggningen av min avdelning på jobbet. Jag hade beställt en hel drös med nya pennor i tusen olika färger. Jag hatar de pennorna som firman köper in för typ 50 öre styck .... De böjer sig och går sönder... Skitpennor!!! Nu har jag köpt fina Ballografpennor i fina färger som gubbarna på jobbet kan använda! :) Nån borde ju bli glad.... Blommor och fina pennor piggar upp i vinterstormen!!! :) Självklart tog jag fram adventsljusstaken på jobbet också! Myyys! :) Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0