Morfar 90 år!




Idag började dagen med en bogsering fån skolan och slutade med ett 90-årskalas! :)

Ja, jag va dum som parkerade i en liten backe utanför skolan när det snöat så mycket...men det kom en väldigt snäll pappa och bogserade upp mig! Tur att det fanns en hjälte så nära när jag var i nöd! :)

Efter att ha jobbat som en galning och sedan gått en utbildning på Rosenlund som va mycket givande hämtade jag upp mamma och åkte till min gamla morfar som fyller 90 år på lördag! Vi firade honom idag eftersom både min mamma och pappa är bortresta över helgen (till olika länder.....) Han fick tårta, bullar, choklad, en fin bukett blommor, tre krukväxter, hemstickade raggsockor och ett par långkalsongger! Han blev sjukt nöjd! :)

Jag impade även på honom genom at visa att man kunde ta kort med min mobiltelefon, teknikens under! :)

Hoppas att han och mormor (90 år+9 mån) får en bra dag på lördag, och inte blir insnöade!

Tudiluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0