Jag kanske ska öppna restaurang?

img_0214 (MMS)

Idag slog det mig.... Jag kanske ska öppna restaurang? Inte för att jag e duktig på att laga mat utan för att jag e en jäkel på att laga flera maträtter på samma gång! :) Kom in, säg vad du vill ha och jag lagar! Nä förresten, jag tycker inte att det e kul att laga mat... Mycket roligare att ÄTA mat!!! :) Anledningen till alla maträtter varje dag är ju att barnen bara äter sina speciella maträtter. Och att Atte och jag e trötta på dem... Fast just nu e det inte så kul på mitt jobb...alla bråkar med alla... Undrar vad jag ska bli när jag blir stor? Tudiluu


Kommentarer
Postat av: Demonia

Har också problem med vad jag vill bli? hmm.. När blir man stor nog för att veta det?

2010-11-18 @ 09:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0