Fina kort

img_0193 (MMS)

Nu har jag kommit hem från Fotografiska! Det blev en budgetmiddag på McDonalds vid Slussen, kycklingburgare 15 spänn! Perfekt! Hoppas den innehåller nån kyckling bara.... Sen va det bara att promenera sista biten. Tyvärr lyckdes vi hamna på högra sidan om vägen så vi blev liksom inklämda mellan berget och Nackabussarna! men vi överlevde!:) Visningen va bra! Jag kan rekommendera att gå dit! Speciellt Fashion- utställningen tyckte jag om! Jag köpte två vykort. Ett med en naken dam i gips. Den ska min kompis Magnus få. Han bröt nämligen benet i fredags. Tänkte att han skulle bli glad om hon damp ner i brevlådan! :) Sen blev det ett romantiskt kort från Penn Station i New York. Vi bodde precis bredvid den stationen när vi va där i September i år. Nostalgi...jag vill tillbaka... Tudiluu


Kommentarer
Postat av: Marika

Bra blooggat och kul att du fattat med bilder nu...Vill åxå tillbaka!

2010-11-15 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0