Attans va trist...

img_2049 (MMS)

Attans va trist det ser ut ute.....grått och blött och kallt... Men jag känner på mig att det här ändå kommer bli en kanondag!!! :) Först frukost med ägg igen! MUMS!!! Lite senare ska jag in till riktiga stan (inte söder alltså) på Autismfika och träffa trevliga människor. Eh.... Jag känner bara två av sex personer som kommer och de är supertrevliga så jag har bestämt att de andra också är det! :) Sen när jag kommer hem igen har bästa familjen från Södermalm kommit på besök!!!! Tjoho!!! Dessutom så har bästis lovat laga sin goda vegolasagne till middag!!! :) Det kan ju inte bli bättre!!! :) Därför tror inte jag att denna dag kommer bli lika grå och trist som ser ut!!!! Tudiluu


Kommentarer
Postat av: Atte.

Det blev en kanondag som sagt, puss.

2010-11-21 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0