Tråkig dag....

img_8113 (MMS)

Nu har jag haft så kul i två dagar så idag känns allting bara trist.... Igår va vi hos grannarna. Det blev fyra familjer och en pappa, alltså nio vuxna och åtta barn. Det va skitkul! Vi sket i middag och träffades på kvällen, vi e ju så många så det blir krångligt att fixa med mat och så. Jag koncentrerade mig på att dricka julmust och Whiskey. Finfint i min onda hals. Fick även kaffe med baileys i, mums! :) Och Carinas världsberömda Kladdkaka förstås! Vi spelade Galenpanna och det blev många skratt! :) Sen tog ena pappan fram ett skitroligt spel på din iPhone. Man skulle rulla ut en toarulle på så kort tid som möjligt. Jag kände på mig att jag skulle va bra på det och det visade sig att jag slog alla med hästlängder! Ha ha ha! Jag provade bara två gånger och hur många gånger de andra än försökte så lyckades ingen slå mitt rekord! De fick tom blåsor på fingertopparna! Ha ha ha! Är det tävling så är det!!!!!! Idag sov vi superlänge hela familjen, vi har totalvänt på dygnet och åt lunch vid 15....idag känns allting bara tungt och trist.... Men imorrn kommer det vänner hit på middag. Då blir det säkert livat igen! :) Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0