Stureplan.... Inget för mig!!!! Fy fan...

Stureplan.... Inget för mig!!!! Fy fan... När vi druckit upp våra gratisdrinkar åkte vi till söder och satte oss på ett sunkhak. Mycket bättre än Stureplan... Aldrig mer!!! Det blev en öl och laxmacka men sen åkte vi alla hem.... Twilightgrejen va en flopp! Bara en massa skumma stureplanstjejer med tokblont hår i tofs, klackskor och konstiga opererade läppar..... Konstigt!!!! Nu e jag ensam i huset! :) Det händer aldrig!!! Varmt te, mysig filt och musik som JAG valt!!! Underbart! Blivit rekommenderad musiken och jag gillar det skarpt!!! :) måste skaffa spotify på mobilen så att jag kan lyssna med lurar när jag vill! Mera te!!! Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0