Soldaten Svejk

img_2127 (MMS)

Ikväll blir det utgång! Första gången på tre månader som jag och Atte ska ut tillsammans! Härligt! Barnvakt bokad och stoooort kompisgäng ska med! :) Vi ska tom sova över hos bästisarna dom bor på söder! Gångavstånd hem! Peeerfekt! :) Vi börjar med middag på Svejk. Eftersom det inte går att boka bord där måste man dit ca en halvtimme innan de öppnar och ställa sig i kön. För det är kö!!! Alltid!!! Svejk e poppis! Undrans om jag ska prova på den friterade osten idag eller om jag tar den vanliga kycklingen.... Hmmmm .... Lyxproblem! :) Efterfest är utlovat också! Vad vi gör mellan Svejk och efterfesten vet jag inte, men det löser sig alltid! Sjukt taggad för ikväll! Har precis målat naglarna och snart ska jag färga håret! Shiiiit va fin jag blir! Ha ha ha! :) Nu lunch innan barnvakten kommer! Tudiluu


Kommentarer
Postat av: Atte

Det blir nog ett par bira där emellan, vad jag vet.

2010-12-18 @ 14:24:19
Postat av: elin

Hoppas ni får en kanon kväll!!!

2010-12-18 @ 15:35:30
URL: http://attvaljaettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0