Party party party....

img_1454 (MMS)

Jag ligger under en filt och tycker synd om migsjälv..... Om en timme ska vi va hos grannarna och festa lite. Det brukar va så sjukt trevligt att träffa alla men jag har inte direkt nåt party mood... Tror att jag har lite feber och då blir jag helt knäckt.... Vill bara sova.... Men jag har tagit en Elli-piggar-upp-sig-kur nu. • Två Alvedon • En dubbel espresso med god skummad mjölk • Lakrits Så om jag ligger en liten liten stund till under filten kommer jag snart känna mig som tjejen på bilden! :) Hoppas jag! Tudiluu


Kommentarer
Postat av: Denice

Stackare :( Hoppas kuren hjälpte och att du känner dig lite bättre nu!? Tur att du bara ska/är hos grannen, då är det nära hem om du skulle behöva avvika:)



Kramisar <3

2010-12-28 @ 21:18:24
Postat av: Ellinor

Tack Denice!

Dricker Whiskey nu, känns finfint i halsen!!! :)

Kraaam!

2010-12-28 @ 21:35:53
Postat av: Camilla

Hej Ellinor!! Gud vad trakigt att du e sjuk hoppas du mar battre snart. Jag tycker du ocksa e jakligt cool ha ha ha. Saknar dig! Krya pa dig sa ses vi snart herregud snart har det gatt halv tid!!!!

2010-12-28 @ 22:33:28
URL: http://cstehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0