Tredje advent

img_9272 (MMS)

Igår när vi åkte hem från hårdrocksbrunchen så somnade båda barnen fast klockan bara va 18.... De sov hela kvällen och jag med... Jag försökte se en film men det gick inte. Vi hade ju festat till tre på natten innan, det hade kanske med saken att göra.... Imorse vaknade Hugo kl 6 och ville gå upp... Inte så kul.... Men efter en förmiddagslur, varm dusch och en kaffe (ja kära vänner, kaffeapparaten funkar igen!!!!) så e jag redo för dagens schema. Vi ska till kompisar på Tyresö och fika! Mysigt! :) De har två stora killar så det finns garanterat lego som Svante och Hugo kan roa sig med! De har två små tjejer också, de ska jag krama på! :) Och hunden Salsa får jag inte glömma, Hugo lär vara i extas!!! :) Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0