Bröderna Olsson

img_9768 (MMS)

Igår va det en lyxdag! :) Släktkalaset vi skulle på blev inställt så vi kunde stanna hemma och bygga lego hela dagen.... Eller rättare sagt Svante och Hugo byggde lego hela dagen, Atte va iväg på en massa uppdrag och jag mös omkring i huset! :) Det enda jag fick hjälpa till med i legobygget va att öppna påsarna i rätt ordning och hälla upp i skålar! Svante va jätteduktig och byggde ihop hela stora polisstationen! :) På kvällen va vi på Bröderna Olsson! Vi lyckades få barnvakt i sista sekunden så vi kunde gå ut bådatvå! Det är fantastiskt med hjälpsamma snälla grannar!!! Att vara på Bröderna Olsson, bästa stället, med goda vänner är det bästa som finns! Skratta, stinka vitlök ikapp, dricka öl, prata och skratta ännu mer!!!! Det är det är som roligast!!!! :) Jag önskar jag oftare hade såna kvällar! Idag e det inte lika kul.... Jag börjar nog bli förkyld... Men Atte och barnen håller på att plocka fram TV-spelet vi köpt till oss själva i julklapp. Jag kan nog ligga i soffan och mysa medan barnen (alla tre) roar sig! :) Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0