Jobb jobb jobb...

img_7504 (MMS)

Idag jobbade jag över. Jag va näst sist. Eftersom jag e så jäkla mörkrädd såg jag till att iallafall inte va sist... En kille på lagret va kvar. Han hade nog inte hört om jag blivit inlåst på toan...jag låste inte.... Inge roligt att sitta inne på toan över hela julhelgen! :) Middagen va klar när jag kom hem. Jag åt och sen bar det iväg igen. Hämtade Svante hos en klasskompis. Där fastnade vi säkert i en timme för barnen hade gjort så koola legopistoler! :) Åh vilket fint hus de hade!!!! Sen hem, skotta lite och mys i soffan med film. Båda barnen e fortfarande vakna fast klockan e över 21. Men vafaan vi har ju JULLOV!!!! :) Hoppas det blir en bra jul iår!!!! Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0