Ny månad

img_0497 (MMS)

Nu e det december .... Helt sjukt va snabbt tiden går! Igår va jag och bowlade med grabbarna på jobbet! Det va skitkul! Trots att vår medelvikt på avdelningen är 90kg och längd 1,83m (det e sant!!!) så vann jag första serien!!! Shit va mallig och stolt jag va!!!! Ha ha ha!!! Lilla jag mot storgrabbarna!!! :) Efter bowlingen gick vi till Hard Rock Cafe och käkade god mat och drack öl, mycket trevligt!!! :) Idag va det betydligt tråkigare på jobbet.... Stress, tjafs på lagret, stress, penikleveranser, stress, försenade leveranser, stress, fel info och en massa STRESS!!! Jag HATAR stress..... Men imorrn e det säkert bättre! För jag hann med den där panikleveransen, hoppas kunden blev glad! :) Nu e det onsdagsmys med julkalender på TV! :) Tudiluu


Kommentarer
Postat av: Denice

BRA JOBBAT ELLI!! :))



Gillar ju din grymt fina kalender där på vägen <3 <3



Kram!

2010-12-03 @ 10:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0