Julklappar!

img_7704 (MMS)

Den här väskan önskar jag mig i julklapp! Ja, jag behöver en väska till.... Jag har lagt undan den i affären och skickat en bild till Atte och skrivit var han kan hämta den...och vad den kostar! Tror ni han fixar det? Lite trist kanske men jag vet ju inte om han åker dit....?! Han kanske väljer att köpa nåt annat....ett par lösfötter i gummi kanske? Det fick jag av honom vår första jul tillsammans... Igår va jag och Maria i Kista och köpte de sista julklapparna. Så skönt att det inte va så mycket folk, jag trodde att det skulle va helt fullt. vi åt skitgod italiensk pasta och avslutade kvällen med finkaffe på ett Cafe. När de släkte ner fattade vi att klockan hade rusat iväg, centrumet stänger 22.00. Jag va inte hemma förrän strax innan 23 men shit va roligt vi hade! :) Och nu e alla julklappar köpta!!!! :) Nu väntar tvättberget.... Blääääää!!! Men imorrn blir det lyx och flärd igen. Då e det julbord med jobbet, det avslutas alltid med öl på söder efteråt! Ska bli toppen!!! :) Ja just det..... Tvättberget va det.... Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0