Framme på landet!

img_6353 (MMS)

Nu e vi framme på landet. Vi har packat in alla väskor och installerat dataspelet till barnen så alla e nöjda. Mamma sliter i köket men jag e utslängd.... För en gång skull gör jag som hon säger och slappar istället! Det e jag bra på! :) Köket får hon ha för sig själv. Atte ska göra sina specialgoda köttbullar sen, det är vårt bidrag till julbordet. Senare ska vi klä granen. Det gillar jag! Ju mer glitter desto bättre! Jag får alltid klagomål för att det e för mycket glitter! Ha ha ha! :) Om inte granen slängs ut.... Julbockarna och den stora fina jättegamla jultomten är utslängda på verandan!!! Allergikerna reagerade på dem... Stackarna måste frysa där ute.... Nu har pappa tänt brasa! Och det börjar lukta Jansson från köket! :) Tudiluu


Kommentarer
Postat av: Atte

God mat, men fan va julbocken å tomten stack i halsen, får nog bränna dem istället för gävle bocken.

2010-12-24 @ 00:39:39
Postat av: Särskrivningspolisen

Menar du att du ska bränna ner Gävle och bocken eller har du särkrivit GÄVLEBOCKEN!!!!!



Illa illa......



:(

2010-12-24 @ 00:46:13
Postat av: Denice

Myspys, bra där MERA glitter;-))

2010-12-25 @ 01:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0