Det blev ingen kväll...

Idag blev det ingen kväll.... Jag somnade med Svante och Atte väckte mig när han kom hem från studion vid 23... Jaha, jag som hade sett fram emot en kväll ensam hemma med en stor kopp te och egentid med TVn... Nu blev det ingenting... Skulle ringt mamma också... Och målat naglarna... Och fixat med pengar på datorn... Snopet att bli lurad på en kväll, men jag behöver nog sömn, är så trött så trött... Och lite besviken också, är bjuden på en specialkul fest imorrn med tre andra tjejer och jag kan inte gå.... Atte ska ut med jobbet och det e svårt med barnvakt med så kort varsel... Det får bli en sovabort-kväll imorrn också! Hoppas nästa vecka blir piggare! Tudiluu.......zzzzzzz


Kommentarer
Postat av: Denice

Vännen...

Inte kul när det blir så där:( man vill SÅ MYCKET och med ens liv man har med småbarn och allt utöver det, klaffar ju inte allt. Man planerar och tänker så jävla mycket, men så bara SOMNAR man ifrån allt:P SÅ DRYYYGT!! Varit med om det själv.. T.o.m somnat mitt i Twilight, gaaaah, fatta!! Men man behöver väl antagligen sova då oavsett hur mycket man vill det eller inte..??



Men hoppas du är lite piggare idag då:)



Så jäkla synd med lanseringsfesten ikväll!! Kommer ju bli så kul :) Men det är ju inte så lätt med kort varsel.. Håller ändå tummarna för att du kommer med!!



KRAMAR!!

2010-12-03 @ 10:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0