Äntligen hemma....

img_1975 (MMS)

Nu e julen snart slut... Bara ett släktkalas kvar. Klistra på smajlet en sista gång och försöka vara trevlig.... Sen är det mys hela veckan med diverse vänner som kommer på middag! Och sen nyår med världens bästa familj från Södermalm! Mmmmmmmm ...... Vänner! :) Underbart! På vägen hem från landet idag så svängde vi förbi kompisar i Åkersberga. Så kul! Det va alldeles för längesen vi sågs. Det blev fika och TV-spel! Så jäkla kul! Tom Svante provade som aldrig vill prova på nya saker! :) På genvägen gick bilen sönder.... Vi klarade oss hem men det blev knappt....bilen luktade bränt när vi steg ur.... Tur att den inte gick sönder i skogarna utanför Åkersberga... Då hade jag inte varit så nöjd.... Nu sitter jag i soffan och e sjukt nöjd över alla skivor jag lyckats trycka in i telefonen och att det går att lyssna i högtalarbollen via bluetooth! Fy faan va jag blivit high tech på äldre dar :) Just nu Thåström med Fan fan fan, en så jäkla bra låt! Tudiluu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0