Söndagsbesök

Idag har jag sått frön på tomten. Pyssligt värre! Hoppas det blir nåt! Kanske inte så fint som på bilderna nedan men nåt kanske det blir iallafall...hoppas jag!

Sen kom några kära vänner och deras tre barn. Vi startade med glass, jordgubbar, märäng, grädde och chokladsås! Sen lekte alla barnen jättebra tillsammans. Jag tror inte att nån grät på hela tiden! :O) Underbart! Det blev middag tillsammans också! Mums! Gott! Potatisrulle och fetaostkyckling! Och massa snack om livet och ingenting. Vi träffar dem alldeles för sällan!

Nu har lugnet lagt sig över huset...jag tror Atte har somnat med barnen. Jag ska dricka te och måla naglarna. Det är jag värd efter en sån här dag! Och kolla på nåt inspelat program! Myyys!

Imorgon är det måndag igen! Tur att jag ÄLSKAR mitt jobb....annars hade jag haft ångest nu!

Natti natt

               Lord Nelson: Krasse, Busk- - 'Tom Thumb'

Kommentarer
Postat av: Lina Nyman

Härlig comback! Träskorna är fantastiska!

Kram Lina

2009-05-03 @ 22:55:19
URL: http://www.livifarsta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0