Premiär för grillen!

Igår va en Metall-Familj här och hjälpte oss att inviga grillen! Det va SÅ mysigt och trevligt! Synd bara att det var för kallt att sitta ute... Vi satt inne men det gick bra ändå. De har också två grabbar och barnen lekte jättebra! Det gillar vi, mer prat och öl till oss vuxna! :O)

Idag va det min tur att gå upp med barnen.... Lilla H vaknade 6.40....inte lika kul. men det verkar bli fint väder! :O) Då kanske jag kan ha mina nya röda träskor idag! Jippi!

Senaste inköpet jag gjort är en Filofax! Det va jättelängesen jag hade det. Men eftersom jag älskar skinn kunde jag inte motstå! Så underbart mjukt!!!! Köpte en liten variant så den går att transportera i handväskan, filofaxer brukar proppas fulla så de väger bly....

Kolla in bilden, helt svart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0