Luuuugnet har lagt sig....

Luuugnet har lagt sig över huset.....barnen sover, Atte är i studion och mixar och jag ska kolla på TV.

Har redan baljat i mig två stora koppar med te. Jag blir alltid så hungrig när jag nattat barnen....varför? Va tvungen att dricka massa gott te och äta Finn Crisp...jag kan äta hur många som helst...men jag måste va duktig nu. Gick ju ner 7kg i höstas...nu lägger jag på mig igen...inte bra! Jag kommer bli så arg på mig själv när jag ska dra på mig baddräkten i sommar!

Förresten måste jag köpa en ny...inte kul att prova baddräkter med några extra kilon runt midjan...och blek!
Nä, usch va neggo jag blev nu!

På fredag ska jag och Atte UT! :O) Har fixat barnvakt så då blir det releaseparty! Jippi! Första ska vi ut med goda vänner och käka (oj då!) och sedan blir det raj raj! Kuuul!

Tur att jag målat naglarna lila så att jag e snygg! Jag ska ju ut på torsdag också. Då är det först vårlunch med jobbet och sedan utgång på kvällen. Hoppas många följer med för då blir det riktigt kul! Vårlunchen är fortfarande hemlig men förra året va det på ett fint slott så jag hoppas på nåt liknande!

Nä, nu vänrtar Philip och Fredrik som jag spelat in. Gynning ska tydligen va med! Jag gillar henne!

Tu di luu














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0