Jag va inte på Metallica!

Jag va INTE på Metallica igår....riktigt trist. Har lite ångest! Men vi har så jäkla svårt att få barnvakt. Ingen som ringer och ber att få ta hand om våra barn direkt...vi måste alltid muta bort dem....

Men Atte började festa redan vid 13 igår och hade två kompisar över så jag fick en trevlig dag iallafall! Barnen va lite sega så de var snälla och tog det lugnt och tittade på film. Sen när Atte och kompisarna drog blev de helt vilda så det va svårt att få dem i säng!

Men vid 24 (tror jag) kom Atte och kompis A hem och festade vidare! Då tog jag också ett par öl och försökte glömma att jag inte varit på Metallica och att jag skulle upp vid 6 morgonen efter eftersom lilla H brukar vakna då.... Det gick bra att förtränga så vi satt uppe och spelade kort, snackade skit och drack öl till fyra..... kvart över 6 vaknade Hugo....oj då! Vid 9 väckte jag Atte och jag fick somna om! Skönt!

Kompis A (som är 20 år!) vaknade vid 13!!!!!! Det kändes som att S och H hade fått en storebror som låg och sov i källaren! Ha ha ha! :O)

Idag är det lite seeeeegt....men mysigt att bara mysa med grabbarna och kolla på film.

I torsdags va jag ju på Debaser med mamma och kollade på "The Zombies" Helt sjukt bra!!!!! Hade inga som helst förväntningar och gick därifrån med ett leende! Det var de som skrev "God gave rock n roll to you", koolt att mamma lyssnar på ett sånt band! :O) Senast de spelade i Sverige var 45 år sedan!!!!! Koola gubbar!

I fredags va jag på teater med ett gäng från jobbet. Vi åt först på Bröderna Olsson och sen va det Boulevardteatern och kollade på Benny Haag och Pontus....nånting! "Benny som hatar Pontus" heter föreställningen. Jättebra, jag skrattade jättemycket! Speciellt när den ena skådespelaren bad mig spotta ut tuggummit och sedan stoppade in det i sin egen mun! Ha ha ha! Jag vek mig av skratt!

Nä nu ska jag kolla på Bolt med S och H! Myyyyys! :O)

Tuu di luu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla länken. Inte Zombies – Argent.



GaveRock'nRollToYou" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/GodGaveRock'nRollToYou



/Mr Rockhistoria

2009-04-24 @ 09:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0