Psykbryt och Thåström

Nu mår jag lite bättre men är otroligt seeeg.... lyckades iallafall få iväg barnen till dagis utan totalt psykbryt! Bara konstanta svettningar av att hela tiden ha svar på tal och förklara förklara förklara. Stora S har tydligen fått nån nu slags ny trots. Millimeterrättvisa ska det va! Om H får sitta på femte trappsteget när jag sätter på honom skorna så ska S också få sitta där... Men jag ska inte behöva sätta på honom skorna, det ska han klara själv! Och han klarar det själv! Men om H får hjälp så ska han också få hjälp.....allt ska va exakt lika...

HHHJÄÄÄÄLP!

Ja ja...nu kan jag slappa ända till 4 då jag ska hämta dem. Atte drog vid 6 och kommer inte hem förrän sent i natt. Han ska till grönan med jobbet ikväll. Hoppas barnen är snälla när jag hämtar dem. Och att nattningen går bra ikväll.

Idag ska jag hämta min biljett till Thåström! Jag e så lycklig! Den 3:e juli ska jag fira min födelsedag med Thåströmkonsert! Jippi! Han spelar med Anna Ternheim och Freddie Wadling! Kan det bli bättre? Hoppas på fint väder bara! :O)

Tuu  di luu

Joakim Thåström i Imperiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0