Fest x4

Shit...jag har festat mer på fem dagar än vad jag brukar göra på en hel månad...

Torsdag: Cedergrenska tornet med jobbet. Började med champagne kl 13, fortsatte med trerätters fin middag, slutade med öl så söders höjder!

Fredag: Releaseparty för kompisarna i Necrophobic som släppt ny skiva! MASSOR av kompisar kom till Sjätte tunnan i Gamla stan för att fira! Jag, Atte och komps L var ute och käkade innan. :O) En höjdarkväll! Kom hem 2.30...

Lördag: Möhippa hela dagen! Började med rosévin till lunch och avslutade kvällen med öl på Tacobåten Vindhem. Där emellen va det lite vin och annat... Ett tokbra coverband spelade på kvällen! Jag dansade! (Händer inte så ofta)

Söndag: Vilodag!

Måndag: Avslutning för innebandyn på en av grabbarnas båt. Det dracks mycket öl...men jag va duktig och drack bara coca cola. Mat blev det också! Riktigt myyysigt! :O)

Party party! :O)

Idag hände nåt lustigt! Jag och Atte stod utanför videobutiken. Atte smet in och jag väntade med barnen utanför. Då ser jag lite längre bort att en kille kommer bärandes på en hel back med vinylskivor....och går in i ett SOPRUM!!! Jag sprang in efter Atte och ropade att han skulle springa efter killen med skivorna. Det gjorde han givetvis och är nu ny ägare till 7 gamla hårdrocksplattor! Ett riktigt kap! Hur kan man slänga gamla skivor??? Konstigt... Tur att jag såg honom!

Nu ska vi kolla på "Låt den rätte komma in"

Shit...jag kommer inte kunna sova i natt...

Tuu di luu

Photo
Necrophobic nu



Gammal bild på Necrophobic när Atte va med.

Kommentarer
Postat av: Wulfahariaz

Det är ju lite lustigt att det du kallar "Necrophobic nu" är den förra sättningen.

2009-06-04 @ 03:35:23
URL: http://wulfahariaz.blogspot.com
Postat av: Fredrik Hallgren

Vad spelar Atte i nu då?

2009-06-09 @ 21:59:01
URL: http://fredrikhallgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0