Vaknade 5.20 i morse...

....fast inte av mig själv förstås...

Det va minstingen lilla H på 2 år som tyckte det va dags att gå upp. Jag försökte söva honom igen med välling i stora sängen men nä....han blev skitförbannad när vi försökte få honom att somna igen.... Eftersom det va min tur att gå upp va de bara att försöka vakna till och gå ner. Puh! Tur att barnprogrammen börjar tidigt... Jag virade in mig i en filt och la mig i soffan framför TVn. Lilla H va nöjd med det och tittade fint på TV.

Nu e jag jäkligt trött och ensam med barnen. Atte repar långrep idag. Men min räddning är att gå över till grannarna och leka....annars skulle jag somna stående. Granntjejen C är jäääkligt bra på att göra Lette också! Det hoppas jag att jag får (en stor) när vi går över! :O)

Lägger in ett fint kort på morgonpigge lille H och vår gamla fågel Titti 24 år!!! (Odödlig)


Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0