VAB




Mina barn är sjuka....fast de är egentligen friska! Efter en toppendag i Kungsträdgården med julgransplundring och lek hos grabbarnas bästisar på söder i lördags så kräktes lilla H.....kräk är det värsta jag vet! Eftersom det inte blev nåt mer än en spya hos polarna så trodde vi att han skulle kunna gå till dagis igår....men nej nej....ett kräk till och mer vab vab vab....jag hatar vab....varför kan inte barn bara vara friska och glada? Det konstiga är att de är väldigt glada och "friska" men varför kräkas? Han äter ju....

Som tur är hann jag och kompis "I" gå ut i fredags! Så jäkla kul! Vi tog ett glas rött i hemma hos henne på söder innan vi gick till Bröderna Olsson. Vi käkade gott och drack god öl. Jag trodde vi skulle gå till fler ställen men vi träffade kompisar där och så ringde vi efter fler så vi stannade. :O) Mycket trevligt! När de stände åkte vi hem och det va nog tur för jag hade ont i huvudet när jag vaknade!

Känns som det vanliga gamla livet börjar komma tillbaka. Har ju varit mamma på typ heltid i fem år snart.... Nu går det lättare att lämna dem hemma. Känns lättare när Atte drar iväg också. Det är inte lika hysteriskt att få de i säng nu. Har tom kunnat åka en sväng till kära Malmö med kompis "L" över en helg! Toppen! En riktig höjdarresa som vi måste göra om i vår! Och i somras var jag borta en hel vecka och smidde i Dalarna. Då va det nog lite hysteriskt hemma för Atte men shit va kul jag hade! :O) Han har tagit igen det genom att åka till Madrid bla. Vore kul om vi fick till en resa tillsammans också!

Nä nu jäklar ska alla tomtar ut! Och vår rosa fina plastjulgran! En riktig höjdare! Lite nyttig måste man ju va när man e hemma hela dagen!

Tuu di luu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0