På jobbet igen!

Härligt att va på jobbet! :O) Känns egentligen knäppt att tycka så....ska jag inte hellre vilja vara hemma med mina knoddar.... Nä, jag älskar mitt jobb och jag känner mig bara instängd när jag måste vara hemma med dem när de är sjuka... Jag vill hellre va på jobbet och ha friska ungar på dagis. Så kan vi leka när vi kommer hem! Hela hösten har jag vabbat och vabbat... Snart plastar jag in dem innan jag lämnar dem på dagis...jag skyller ALLT på dagis....det är där bacillerna bor...

Jobbet ja....idag va det en vanlig dag på jobbet. Men imorrn blir det party party! :O) Då ska vi till ballbreaker och spela golf, fotboll och bowling! Ja just det, vi ska först ha konferens hela dagen. Det brukar också bli kul. Mycket paus med kaffe och inte så tunga diskussioner. Ser fram emot imorgon! Fast jag kommer nog sist i tävlingen...Ha ha ha!

Idag såg jag Lars Winnerbäcks film på TV. Massa gamla minnen kom upp! Fan va kul man har haft i sina dar! :O) Måste åka tillbaka till mina kära vänner i Malmö snart! Sen va det de där IDOL-snubbarnas nya program....eeehh..... Måste man först bryta ner någon för att sedan bygga upp, eller? Hmmm....det kommer nog INTE bli mitt favoritprogram i vår....

Lägger in en bild på mina friska barn och min tålmodige man som varit hemma idag!



Lilla H älskar just nu Pippi Långstrump. Här håller han i tjuven Dunder-Karlsson. Och S håller i sin kära WALL-E.



Atte, hemmapappa.


Nä, nu ska jag sova. Måste vila bowlingarmen till imorrn....eeeehh..... :O)

Tuu di luu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0