Överraskning!

När man e hemma hela dagen är det ju en stor händelse när posten kommer. Jag går alltid och kollar innan lunch om nåt skoj kommit i brevlådan. Oftest är det ju bara räkningar. Men just i dag när man är som eländigast, snorig och jävlig, så kollade jag INTE i brevlådan....och va låg där och väntade....JO! Ett paket, till MIG!!!! Men jag fick det ju inte förrän Atte kom in med posten....skit samma!

Det va min mysiga vän M som visste att jag va hemma, snorig och gnällig så hon skickade ett jättefint halsband till mig! GISSA OM JAG BLEV GLAD!!!??? Ett litet brev va det också där det stod att jag va en bra kompis! :O)

Shit va glad jag blev!!!!

Hi hi!


Kommentarer
Postat av: Mosa

Ja, vad skulle vi göra utan glädjespridaren Posten, jag bara undrar!

Kram

2009-02-01 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0