Nu blir det brillor!

Jo då! Nu blir jag glasögonorm! :O)

Va på synundersökning och optikern sa att jag skulle ha brillor på jobbet eftersom jag sitter vid datorn så mycket. Och när jag kollar på TV. Hon sa att man kan bli trött i huvudet av sånt synfel som jag har så om jag ha brillor kommer jag kunna se en hel film på kvällen utan att somna!!! Ha ha ha! Det kommer ju bli underbart! För jag somnar ju ALLTID!!!!! :O) Gissa om Atte kommer bli glad! :O)

Jag stod nog en hel timme och provade bågar....man får två för priset av en på stället där jag var så då blir det ju ännu svårare...att hitta TVÅ som jag tycker om...hmm...jag hittade till slut två som va ok och la undan. Jag ska dit igen imorrn och kolla. Hoppas Atte kan följa med för jag vill gärna att nån mer kollar på dem innan jag beställer...

Shit vilken grej!!!! Ha ha ha! Det är så stort att jag nästan glömmer skriva om festen igår! Min kompis J doktorerade! Men det berättar jag om senare för nu ska jag laga mat till min lilla sjuka familj!

Tuu di luu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0