Joe Labero och femrätters

Igår hade jag riktigt kul! Vi va på Börsen med jobbet och skulle se Joe Labero. Jag såg fram emot det jättemycket men hade inte insett att det va ganska påkostat från firman. Vi fick sitta och äta FEMRÄTTERS i VIP-lounchen och Labero kom in till oss och trollade. Sen delade han ut programmet där han hade skrivit sin autograf! Hi hi! :O) Det skiter jag i men FEMRÄTTERS!!!! Shit va gott! :O) Och en massa goda viner till. Hade bra personer runt mig också så det blev en höjdarmiddag.

När sen Labero skulle börja hade de satt ut stolar till oss på bästa stället så jag satt skitbra uppe på en balkong mitt framför scenen! Han är ju lite märklig den där Labero....men han är ju jäkligt bra på att trolla. Mellansnacket hade ju kunnat va bättre! Han bröt på nåt konstigt sätt....försökta han låta som nån annan...ingen aaaning vad han höll på med...

Efter showen drack vi mer öl tills de stängde. Då gick vi vidare till Hotel Continental när några av jobbarpolarna bodde över natten. Där fick jag en god sliskig drink av grabbarna! :O) Gott! När de stängde vid 3 drog jag hem. En riktig höjdarkväll!

Lite tungt idag när vi skulle till Sydpoolen i Södertälje med några kompisar....men jag kom upp (lite skakig) vi 8.... Det va roligt när vi väl va där. Och efteråt åkte vi till McDonalds, då fick jag bakfyllesvulla ordentligt! MUMS!

I torsdags hade vi också jippo med jobbet. Då va vi på Ballbreaker och sköt fotbollsstraffar, golfade och bowlade. Det gick ganska uselt för mig men jag kom iallafall 6:a av 9.....gjorde bara EN strike...hmmm.....dåligt! Men jag testade lägga hockeystraffar också! Jag va den enda som lyckades göra mål!!!! Och då vill jag tillägga att grabbarna på jobbet är nog i snitt 2 meter långa och väger typ 120 kg....:O) Och lilla jag! Då fick vi också god mat. Vildand till middag, mums!

Tyvärr har jag inga bilder från bravaderna igår och i torsdags. Men jag tänkte ändå lägga upp en lite snyggare bild på min man. Tycker att den förra jag la upp va lite orättvis när jag tänker efter... lägger ut en snyggare när han spelade med Blackshine i somras! :O) Om ni vill veta mer om dem kan ni kolla länken jag lagt in på sidan här till höger.



Nu ska jag käka igen....

Ha de bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0