E lite trött idag...:)

Igår jobbade jag. Atte va hemma med barnen. Han åkte till vårdcentralen (hata) och doktorn sa att barnen hade influensa men Hugos lungor lät bättre! Skönt! Idag är jag hemma...

Igår på jobbet kom en av tjejerna på en annan avdelning in och frågade om vi skulle luncha. Trevligt! Det blev pizza och skvaller till lunch!!! :O) Men nu får jag nog låta bli at synda ett tag...jag tror att jag gått upp lite av kilona jag blev av med i höstas...oj oj oj! Jag vill inte börja kämpa neråt igen....uuuhhhhh! Men det va gott med pizza!

Direkt efter en lite stressad dag på jobbet så åkte jag in till stan. Eftersom nån hade dött (hoppat?) vid Älvsjö gick inga pendeltåg...läskigt! Men snälla jobbarkompis N skjutsade mig till Gullmars där jag tog tunnelbanan. Lyx! Jag och kompis L möttes vid medis och gick till lilla Berlin precis som vi bestämt! Där delade vi på en flarra vin åt god mat och snackade en massa skit! :O) Mycket trevligt! Men när det "spontana surrealistiska syntbandet" började spela gick vi därifrån! Ha ha ha! Musiken hördes långt ner på Skånegatan när vi gick därifrån....INTE vår musiksmak! Ha ha ha!

Vi gick vidare till Kristallen där det va betydligt softare och bättre musik! Det va längesen jag va där, mycket längesen men det va SÅ mysigt att jag gärna går tillbaka snart! Ett perfekt softa och ta en öl-ställe! :O) Där snackade vi en hel del också och uppdaterade oss på allt. En mycket bra kväll! :O)

Men idag är jag lite seg...börjar nog bli förkyld också så jag ska inte bara skylla på ölen...hi hi!

Nä, dags för lunch....va i helvete ska jag hitta på idag då.....åååååhhhh...varför gillar jag inte att laga mat....ja ja, fiskpinnar funkar ju...

Tuu di lu

Kommentarer
Postat av: Anders

Kristallen är bra!

2009-01-28 @ 12:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0