Jag är så trött...

...men jag tror att det är för att jag får sova lite MER just nu. Nån har planerat Attes jobb fel så han är ledig men har fullt betalt! Kan det bli bättre? Han lämnar och hämtar på dagis, handlar och fixar hemma. Så jag kan sova en hel extra timme på morgonen! Lyx!!!

Han hänger nere i studion (i vår källare) ganska mycket också! Så han har lagt sång på massa nya låtar. Låter RIKTIGT bra! Kul!

Alla barn är friska (peppar peppar) så jag har ingenting att skylla på! Jag måste alltså sova för mycket...hmm...låter riktigt vuxet. Jag har alltid kunnat sova hur mycket som helst. Jag älska att sova! Ja ja...

Nä....jag e så trött att jag inte kommer på nåt att skriva....seeeeg....nu går jag och lägger mig!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0