Första dagen.....

.....med brillorna! Shit! De grå bokstäverna på datorn har blivit svarta! He he he! Jag behövde nog brillor!

Om ca 3 minuter kommer en gammal god vän och hennes familj på middag. Har inte träffat dem sen i juni då bebis V kom! Ska bli kul att se hur stor han blivit!

Och Atte lagar supergod mat! Limekyckling och ris! Mums! Det doftar smaskens i hela huset! :O) Viktuppgång...hmmm...

Imorgon ska jag UT!!! VI ska gå på Bröderna Olsson och sen Kvarnen! Ska bli skitkul! Jag och två tjejkompisar! Kan bli hur kul som helst! :O) Atte får va hemma med grabbarna! Men på lördag lämnar vi barnen på landet hos mamma och pappa och går ut och käkar i Norrtälje. Vi kommer bli stammisar där eftersom mamma och pappa är de enda barnvakter vi har. :O) Ja ja, Norrtälje är mysigt!

Nu kommer polarna snart, bäst jag slutar!

Tuu di luu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0