Fan, ett kilo plus...

Fan! Jag har gått upp ett kilo....det kanske låter nördigt att bry sig om ett kg men det är ju så jäkla tråkigt att gå ner dem...hmmm....jag kämpade ju hela hösten och gick ner 7,5 kg! Har aldrig gjort nåt sånt förut...så om jag ska börja gå upp nu måste jag hitta på nåt! Ett kg av 7,5 är ju massor av procent!

Ja ja....jag har ju ätit precis vad jag haft lust med de senaste typ.....10 veckorna....och 1 kg plus....ok då, det kanske inte är så farligt!!! ;O) Men det får INTE bli 2 kg!!!!

Jag kan ju inte va tjock och ha glasögon! Ha ha ha ha! Och hockeyfrilla....gissa om man hade blivit mobbat om man gått i femman! Hi hi!

Nä, nu får jag skärpa till mig. Barnen sover, Atte repar och klockan är bara 20.08. Nu ska jag kolla på min sliskiga SÅPA!!! I luuuugn och roooo....

Tuu di luu

Kommentarer
Postat av: Lina Nyman

Vilken såpa är det???

2009-02-05 @ 09:05:14
URL: http://www.livifarsta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0