En bra helg!

I fredags  när jag kom hem från jobbet va Blackshines gitarrist A hemma hos oss. Han brukar komma hem till oss och riffa lite nere i studion lite då och då. Han är bara 20 år men SÅ trevlig! :O) VI snackade skit, käkade middag och spelade på BASEN! Så roligt! :O) Det går riktigt bra!

I lördags kom bästisfamiljen hem till oss. Redan vid 10 kom de eftersom pappa T skulle lägga golv hemma hos dem. De va utslängda och vi räddade dem! Barnen lekte suveränt bra så jag och mamma I kunde sitta och snacka skit! Perfekt! :O) Det känns som det va alldeles för längesen vi såga, barnen är ju skuka jämt...

Senare på kvällen kom bästis L och hennes kille M  på middag. Det va SÅÅÅ trevligt! :O) Och de hade den stora nyheten att de skulle bli sambos, ÄNTLIGEN!!! Vi käkade gott och drack vin och spelade på BASEN! Ha ha ha! Jag är som ett litet barn, så fort nån kommer hem till oss ska jag visa vad jag lärt mig! Hi hi!

Nu försöker jag få lilla H att somna själv...hmmm, han ropat -MAMMA!!!! högt ungefär var 30 sekund.... Stora S har redan somnat och som tur är vaknar han inte av brorsans rop...

Atte är på Tiamat. Han skulle träffa massa skoj folk. Synd att inte jag också kunde gå.... Längtar till den 28:e. Då ska vi UT! Hoppas många följer med! :O)

Tuu di luu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0